وقوع رگبار و رعد و برق در ۱۲ استان كشور طی امروز

وقوع رگبار و رعد و برق در ۱۲ استان كشور طی امروز

به گزارش گل اركیده مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید در ۱۲ استان كشور طی امروز (۸ مهر) اطلاع داد.



صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: امروز (۸ مهر) در بعضی نقاط استان های مازندران، گیلان، تهران، ارتفاعات سمنان و برخی نقاط استان های کرمان، یزد، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد وقوع رگبار باران گاهی همراه با با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیشبینی می شود.

وی افزود: این وضعیت جوی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ مهر) در استان های واقع در غرب، جنوب غرب، نواحی مرکزی، برخی نقاط استان های کرمان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان و طی روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ مهر) در شمال غرب و استان های واقع در دامنه های مرکزی رشته کوه البرز دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۰ و ۱۱ مهر) افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ می دهد.

مدیرکل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ مهر) صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۱۰ مهر) هم صاف تا نیمه ابری همراه با با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.





منبع:

1399/07/08
13:26:38
5.0 / ۵
1381
تگهای خبر: هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
GOl Orkideh
گل ارکيده

گل اركیده

گل و گیاه

golorkideh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل اركیده محفوظ است