متصدی كارگاه غیرمجاز و آلاینده تولید ذغال به مراجع قضایی معرفی شد

متصدی كارگاه غیرمجاز و آلاینده تولید ذغال به مراجع قضایی معرفی شد

گل اركیده: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاكدشت از اعلام گزارش تخلف زیست محیطی مقابل یك كارگاه تولید ذغال به مراجع قضایی آگاهی داد.



محمودرضا سعیدپور با بیان این خبر به خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال گشت و پایش زیست محیطی یگان حفاظت این اداره در روستاهای بخش شریف آباد، مامورین نسبت به شناسایی یك واحد تولید ذغال و تهیه گزارشی از وضعیت زیست محیطی این كارگاه اقدام نمودند.
سعیدپور اضافه كرد: این اداره در جهت رسالت سازمانی خود در خصوص پیشگیری از ادامه فعالیت كارگاه های غیرمجاز و آلاینده، اخطاریه زیست محیطی در خصوص توقف فعالیت و جمع آوری كارگاه برای واحد مذكور صادر و ابلاغ نمود.
وی در ادامه اظهار داشت: باوجود پیگیریهای این اداره و اعطای مهلت مناسب، با استمرار فعالیت غیر مجاز، غیر اصولی و آلاینده واحد موصوف كه موجبات آلودگی شدید منابع هوا و محیط زیست و مزاحمت جهت اهالی را فراهم نموده بود، به استناد قوانین ملاك عمل محیط زیست مراتب اعلام تخلف متصدی مربوطه از راه مراجع قضایی بخش شریف آباد تحت پیگیری قرار گرفت و این اداره خواهان رسیدگی قانونی به این تخلف زیست محیطی از راه مراجع قضایی شد.
رییس اداره محیط زیست شهرستان پاكدشت در انتها اظهار داشت: امسال سه واحد ذغال گیری در حوزه شهرستان پاكدشت شناسایی شدند كه با پیگیری های انجام شده قانونی پلمب شده و نهایتا با اعطای مهلت قانونی دو واحد درحال جمع آوری بوده و یكی از این سه واحد هم به طور كامل جمع آوری شده است.


منبع:

1398/07/13
22:16:03
5.0 / ۵
4185
تگهای خبر: آب , آلاینده , آلودگی , زیست محیطی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
GOl Orkideh
گل ارکيده

گل اركیده

گل و گیاه

golorkideh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل اركیده محفوظ است