كاهش 7 تا 12 درجه ای دما در نوار شمالی كشور

كاهش 7 تا 12 درجه ای دما در نوار شمالی كشور

به گزارش گل اركیده مدیر كل پیشبینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ازبارش و كاهش دما در استان های شمالی اطلاع داد.


احد وظیفه در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینكه بر مبنای تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، طی دو روز آینده برای اغلب مناطق كشوری جوی آرام پیشبینی می شود اظهار نمود: امروز (پنجشنبه 28 شهریور) با عنایت به افزایش سرعت باد بر روی كشور عراق، ظهور پدیده گردوخاك برای بخش هایی از خوزستان دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: از بعدازظهر شنبه و طی روزهای یكشنبه و دوشنبه با نفوذ توده هوای خنك، ضمن كاهش محسوس دما در نوار شمالی، بخصوص سواحل شمالی و استان اردبیل بارش قابل ملاحظه باران و وزش باد رخ خواهد داد. كاهش دما طی روز یكشنبه در سواحل شمالی، استان اردبیل و خراسان شمالی را شاهد خواهیم بود و دما بین هفت تا 12 درجه است. دریای خزر هم در این مدت مواج می شود.
مدیر كل پیشبینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، اعلام نمود: امروز (پنجشنبه ۲۸ شهریور)، هوای تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد پیشبینی می شود و دما بین 24 تا 36 درجه سانتیگراد متغیر است. همینطور فردا (جمعه، 29 شهریور) آسمان تهران صاف گاه همراه با وزش باد پیشبینی می شود و دمای هوا همانند روز پنجشنبه بین 24 تا 36 درجه سانتیگراد است.



1398/06/29
13:36:49
5.0 / ۵
4327
تگهای خبر: آب , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
GOl Orkideh
گل ارکيده

گل اركیده

گل و گیاه

golorkideh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل اركیده محفوظ است