جای خالی افسران کنترل حیوانات در کشور
گل ارکیده: در گذشته شاهد حوادث بسیاری بودیم که در آنها آتش نشانی مبادرت به مهار و زنده گیری حیوانات وحشی یا غیربومی شهری همچون عقاب، روباه و... در سطح شهر کرده بود؛ این در حالیست که سخنگوی آتش نشانی تهران معتقد می باشد چنین اقداماتی اساسا وظیفه آتش نشانی نیست. در همین رابطه یک کارشناس ایمنی و آتش نشانی توضیح داده است.
۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۱۳:۴۱:۵۱