مدیرامور آزمایشگاه های محیط زیست اصفهان:

هوای اصفهان ناسالم می باشد، احمدآباد قرمز شد

هوای اصفهان ناسالم می باشد، احمدآباد قرمز شد

به گزارش گل اركیده مدیرامور آزمایشگاه های محیط زیست اصفهان اظهار داشت: هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص كیفی 114 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.



بابک صادقیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کیفیت هوای کلانشهر اصفهان گفت: میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان تا ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ امروز بر روی عدد ۱۱۴ و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.
وی افزود: روز گذشته نیز کیفیت هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۷۵ در وضعیت سالم گزارش شده است.
مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست اصفهان درباره وضعیت کیفی در ایستگاه های سنجش آلاینده های جوی در اصفهان اظهار داشت: کیفیت هوا در ایستگاه احمدآباد با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۵۴ در وضعیت ناسالم برای عموم قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: کیفیت هوا در ایستگاه پروین، رودکی و سگزی به ترتیب با قرار گرفتن بر روی شاخص کیفی ۹۴، ۸۹ و ۶۸ در وضعیت سالم ثبت شده و این در حالیست که وضعیت کیفی هوا در ایستگاه های استانداری و خرازی با قرار گرفتن بر روی اعداد ۱۴۴ و ۱۰۷ در وضعیت ناسالم ثبت شده است.
صادقیان درباب وضعیت کیفی هوا در دیگر شهرستان های استان اصفهان نیز اظهار داشت: کیفیت هوا در شاهین شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۷۲ در وضعیت سالم و در نجف آباد با قرار گرفتن بر روی عدد ۵۰ در وضعیت سالم ثبت شده است.


منبع:

1399/09/12
13:07:01
5.0 / ۵
1075
تگهای خبر: آب , آلاینده , كلانشهر , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
GOl Orkideh
گل ارکيده

گل اركیده

گل و گیاه

golorkideh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل اركیده محفوظ است