وزش باد به نسبت شدید در نوار شرقی كشور

وزش باد به نسبت شدید در نوار شرقی كشور

مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد به نسبت شدید در نوار شرقی كشور طی سه روز آینده اظهار داشت: امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ مرداد) احتمال رخداد گرد و خاك در دو استان دور از انتظار نیست.



صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: طی سه روز آینده در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید پیشبینی می شود.

وی با اشاره به اینکه بارش امروز (۱۹ مرداد) در جنوب شرق سیستان و بلوچستان شدت بیشتری دارد، اظهارکرد: طی این مدت در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

مدیرکل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۰ و ۲۱ مرداد) هم در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده دور از انتظار نیست، اظهار داشت: از اواخر روز سه شنبه تا آخر هفته در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود.

به گفته ضیاییان طی سه روز آینده دریای عمان و طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ مرداد) تنگه هرمز و در ایام دوشنبه و سه شنبه (۲۰ و ۲۱ مرداد) خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

مدیرکل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی افزود: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد به نسبت شدید پیشبینی می شود و روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۹ و ۲۰ مرداد) وزش باد در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان شدت بیشتری دارد و احتمال رخداد گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۰ مرداد) صاف، گاهی همراه با وزش باد و به تدریج افزایش دما با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۲۱ مرداد) هم صاف و در بعضی ساعات همراه با وزش باد با حداقل دما ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.




1399/05/19
23:13:02
5.0 / ۵
1945
تگهای خبر: هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
GOl Orkideh
گل ارکيده

گل اركیده

گل و گیاه

golorkideh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل اركیده محفوظ است