آخرین وضعیت هواشناسی؛

آسمان اغلب مناطق كشور صاف است

آسمان اغلب مناطق كشور صاف است

به گزارش گل اركیده سازمان هواشناسی اعلام نمود: روز جمعه در اغلب مناطق كشور آسمان صاف است.



به گزارش گل اركیده به نقل از مهر، بر مبنای اعلام سازمان هواشناسی، امروز (جمعه) در اغلب مناطق كشور، آسمان صاف است، به تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد كشور شده و سبب بارش برف و باران در استان های آذربایجان غربی، كردستان و شمال كرمانشاه و بارش پراكنده در دامنه های زاگرس مركزی واقع در نوار غربی كشور می شود.
روز شنبه سامانه بارشی در نیمه غربی كشور فعال است.
در دامنه های زاگرس در غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال كهگیلویه و بویراحمد، لرستان، كردستان، شمال كرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی، بارش شدت دارد و در استان های خوزستان، شمال بوشهر، شمال خلیج فارس، جنوب ایلام و كهگیلویه و بویراحمد، رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می دهد. همینطور در این روز در استان های واقع در سواحل شمالی كشور، بارش، وزش باد و كاهش نسبی دما رخ می دهد و دریای خزر مواج است.
بر اساس این گزارش، روز یكشنبه در شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر و دامنه های البرز شرقی واقع در استان سمنان، بارش برف و باران و در شرق و جنوب شرق، بارش پراكنده و وزش شدید باد پیشبینی می شود. علاوه بر این، در دامنه های جنوب البرز در استان های البرز، تهران و سمنان وزش باد شدید پیشبینی می شود.
همچنین روز دوشنبه در جنوب شرق و شرق كشور بارش پراكنده و وزش باد رخ می دهد و این سامانه به تدریج از كشور خارج می شود. روز سه شنبه در غالب مناطق كشور، آسمان صاف بوده و در شمال غرب، بارش پراكنده و وزش باد رخ می دهد. بعدازظهر روزهای دوشنبه و سه شنبه، وزش باد جنوبی و افزایش دمای نسبی در استان اردبیل و غرب سواحل پیشبینی می شود.
به گزارش گل اركیده به نقل از مهر، امروز آسمان تهران قسمتی ابری است و گاهی وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر را شاهد خواهیم بود. فردا آسمان تهران ابری و مه رقیق در بعضی ساعات وزش باد و گاهی بارش باران پیشبینی می شود. بیشترین دمای تهران امروز ۱۲ درجه و كمترین دما ۱ درجه است.

1398/11/12
21:30:19
5.0 / ۵
4071
تگهای خبر: هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
GOl Orkideh
گل ارکيده

گل اركیده

گل و گیاه

golorkideh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل اركیده محفوظ است